Sabtu, 29 September 2012

My "Weapon" CANON 600D....

PuJanGGa HaTiku

Dan akhirnya..... dapat juga aku memiliki "gadget" baru... Canon 600D pada 23/9/2012.... lama dah hati berkenan akhirnya dapat jugak...


First tengok terus jatuh hati.... design nya yang menarik kut... tapi aku bukanya reti sangat pasal kamera dslr ni... tapi hati dah berkenan ambil la sebiji ( kawan2 ramai yang dh pakai dslr ni....) aku je yang baru... terpaksala belajar cara nak gunakan ni... kalau x rugi beli je...



Aku beli di Suria Sabah kota kinabalu.... dah keje sini.... terpaksala beli sini kannn.. heheheh.. harga dalam RM 35++.00 mahal sebab lens dia jenis EF-S 18-135 IS... hati dah berkenan dikkk oiiiiiiii... beli lahhhh.... jji hati senang......  apa yang best saya dapat ikut kelas fotografi selama 1 tahun.... free pulak tuuuu..... Thanks canon



  • sape-sape abg kamera yang dah pro tu bolehlah tunjuk ajar saya yea..... saya nie budak lagi... baru mau belajar.. hehehhehe... first level lg katakan.... nanti ada masa saya upload gambar menggunakan kamera baru saya nie.. hehehheehhe... ok la bye semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright(c)All Right Reserved Slumberzpeja.blogspot.com